torstai 4. heinäkuuta 2024

HEI KULTA

Hei kulta.

Oisko meillä vielä kipinää ja tulta?


Mitäs luulet?


Vieläkö sä sen poltteen huuman tunnet?

Kun kätesi kuumat, taivoittivat mun uumat?


Hei kulta.

Oiksko meillä vielä kipinää ja tulta?


Niin, sulla ja mulla?


Mikä sulla fiilis?


Pliis, sano se mulle siis.


Lähtisiks sä mun mukaan,

jos lupaisin rakastaa sua,

enemmän kuin kukaan?


Heittäisiks sä ankkuris  veteen,

vai lähtisiks sä kohta menee?


Hei kulta.

Mitä sä luulet?


Puhaltaisko meille rakkauden tuulet,

jos ylitettäisiin yhdessä esteet ja vuoret?


Oisko kipinää ja tulta?


Tätä piru vie, kysyn nyt sulta!


Pliis, avaudu mulle kulta.


Oisko kipinää viel, ku oltais kasikytviis?

Ottaisiks syliis?

Vieläkö rakasteltaisiin?

Silittelisiks mun hiuksii harmaantuvii?


Pliis, avaudu mulle kulta.

Oisitko sä rinnallani,

loppuun asti,

jos mä rakastaisin sua palavasti?


Siis, oikeesti!


Lähtisitkö sä nyt mun mukaan yhteiseen tupaan,

jos rakastaa sua ikuisesti lupaan?


Lähdetkö?


- Enna Salonen -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

TUNTURIPURO

Kuva: https://pixabay.com/fi/photos/kiviä-puro-metsä-heijastus-vettä-7861987 Mutkitellen pieni puro soljuu, väsymättä, ehtymättä, alas...